Newsletter
Dołącz do naszego newslettera. Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami, otrzymuj specjalne rabaty i odbierz 10% zniżki na pierwsze zakupy .
Pytania i odpowiedzi

1. Co wyróżnia kosmetyki Atopik?

Przede wszystkim skład – nie wszystkie naturalne kosmetyki są odpowiednie dla wrażliwej skóry. Firma Naviter (producent kosmetyków Atopik) specjalizuje się w produkcji produktów dla skóry bardzo wrażliwej. Staranny dobór wysokiej jakości surowców sprawia, że kosmetyki są za razem tolerowane przez delikatną i wrażliwą skórę, a jednocześnie skuteczne.

Poza tym, Atopik jest pierwszą marką kosmetyków, której produkt pakowany jest w wielokrotnie nagradzane opakowania Sulapac®, czyli wykonane z elementów drewnianych, całkowicie biodegradowalne opakowanie nie zawierające plastiku.

2. Czy produkty Atopik mogą być stosowane przez osoby o wrażliwej skórze?

Tak, kosmetyki Atopik powstały z myślą o osobach z wrażliwą lub suchą skórą i są dla nich idealne. Aktywne składniki identyczne jak budulec skóry oraz kojące, nieprzetworzone składniki zawarte w produktach Atopik redukują niepożądane reakcje, które mogą wystąpić w kontakcie skóry suchej lub wrażliwej z kosmetykami.

3. Czy produkty Atopik to kosmetyki naturalne?

Tak, kosmetyki Atopik są w 100% naturalne, co potwierdza certyfikat FI-Natura.

 4. Czy kosmetyki są testowane na zwierzętach?

Nie, kosmetyki Atopik posiadają certyfikat Leaping Bunny, który gwarantuje, że kosmetyk w żadnej fazie produkcji nie był testowany na zwierzętach. Dodatkowo wybierając produkty oznaczone tym certyfikatem masz pewność, że nie zawiera on substancji pochodzących z martwych zwierząt.

5. Czy kosmetyki Atopik są wegańskie?

Tak, wszystkie kosmetyki Atopik są w 100% wegańskie, co oznacza, że nie zawierają żadnych składników ani produktów pochodzenia zwierzęcego (takich jak mleko, miód, wosk pszczeli, serwatka lub szelak).

6. Dlaczego kosmetyki Atopik mają taki krótki okres przydatności?

Kosmetyki Atopik są w 100% naturalne i nie zawierają sztucznych substancji konserwujących, które wydłużałyby ich termin przydatności. 

 

7. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja w naszym sklepie nie jest niezbędna do zrealizowania zamówienia, jednak umożliwia ona korzystanie z wielu udogodnień.

8. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, na podany przez Ciebie adres e-mail będą przesyłane informacje stanie realizacji zamówienia. Dotyczy to także niezarejestrowanych użytkowników.

9. W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:15-17:00.

10. Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?

Czas na opłacenie zamówienia wynosi nie więcej niż 3 dni. Jeśli w 3 dni od złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone (zaksięgowana płatność na naszym koncie), zamówienie zostanie anulowane.

11. Złożyłem błędne zamówienie. Czy mogę je anulować?

Samodzielnie możesz anulować zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po złożeniu zamówienia anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl